Νέο περιστατικό με τρένα στις ράγες της χώρα μας

Νέο περιστατικό Τώρα με τρένα στις ράγες της χώρα μας

Αμαξοστοιχία της Hellenic Train, που εκτελούσε το δρομολόγιο 1337 Καλάβρυτα – Διακοπτό, παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα, σήμερα, Δευτέρα, το απόγευμα, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί, κοντά στη στάση Μέγα Σπήλαιο.

Όπως εξέδωσε σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train, η βλάβη αποκαταστάθηκε και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία και επέστρεψε στα Καλάβρυτα.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train για την αμαξοστοιχία

Όπως αναφέρεται: “Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι σήμερα στις 17:08 η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο 1337 Καλάβρυτα – Διακοπτό ακινητοποιήθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος κοντά στη στάση Μέγα Σπήλαιο. Χάρη στην άμεση ανταπόκριση και κινητοποίηση του προσωπικού της Hellenic Train η βλάβη αποκαταστάθηκε, η αμαξοστοιχία τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία στις 18:05 και επέστρεψε στα Καλάβρυτα, από όπου οι 130 επιβάτες θα μετακινηθούν στον τελικό τους προορισμό με λεωφορεία.

Νέο θρίλερ στις ράγες: Εκτροχιάστηκε εμπορική αμαξοστοιχία – Οι πρώτες πληροφορίες
Εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης, 11 Φεβρουαρίου στην Ειδομένη, πιθανότατα έπειτα από πρόβλημα στη μηχανή της.

«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», ανέφερε ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.

Από το περιστατικό δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός και έσπευσαν άμεσα στο σημείο συνεργεία του ΟΣΕ προκειμένου ξεκινήσουν τη διαδικασία να μπει και πάλι το τρένο στις ράγες.

Ο κ. Τσικαλάκης δηλώνει στην Karfitsa ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης.
Όπως αναφέρει: «Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία. Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».

Σχετικές δημοσιεύσεις