Μαρινέλλα: «Κάπνιζα 5 πακέτα τη μέρα και ένα πρωί το έκοψα, σταμάτησα να τρώω κρέας και οι άντρες, τέρμα!»

Μαρινέλλα: «Κάπνιζα 5 πακέτα τη μέρα και ένα πρωί το έκοψα, σταμάτησα να τρώω κρέας και οι άντρες, τέρμα!»

Η Κυριακή Παπαδοπούλου είναι η γνωστή σε όλους μας Μαρινέλλα, ένα καλλιτεχνικό όνομα που της δόθηκε το 1956 από τον τραγουδοποιό Τόλη Χάρμα.

Η 84χρονη σήμερα ερμηνεύτρια μιλώντας στο παρελθόν για τα παιδικά της χρόνια είχε αναφέρει: «Γεννήθηκα στις 20 Μαΐου του 1938 στη Θεσσαλονίκη, όπου πέρασα και τα πρώτα 18 μου χρόνια. Είμαι το τέταρτο και τελευταίο μέλος της οικογένειας. Οι γονείς μου πριν εγκατασταθούν στην Θεσσαλονίκη, ζούσαν στην Κωνσταντινούπολη και κατάγονταν από τον Πόντο. Τα παιδικά μου χρόνια ήταν φτωχικά, αλλά πολύ ζεστά».

Μαρινέλλα: Τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα
Η Μαρινέλλα ξεκινά να τραγουδά επαγγελματικά από το 1956 και έχει εμφανιστεί σε 18 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου. Η ίδια εκπροσώπησε την Ελλάδα το 1974 στην πρώτη συμμετοχή της στο θεσμό της Eurovision που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, ερμηνεύοντας το τραγούδι “Κρασί, θάλασσα και τ’ αγόρι μου”.

Μαρινέλλα

Μιλώντας για τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα, η ίδια είχε αναφέρει: «Στα 17 μου, ήμουν ήδη μέλος του θιάσου της Μαίρης Λωράνς και μαζί με τον Κώστα Βουτσά και τη Μάρθα Καραγιάννη κάναμε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα. Από τα μπουλούκια, παρακολουθώντας την χορεύτρια Ντέπυ Φιλοσόφου, έμαθα χορευτικές κινήσεις και ειδικά να κινώ με χάρη τα χέρια μου που αργότερα, έγιναν σήμα κατατεθέν μου. Ένα βράδυ η τραγουδίστρια του θιάσου αρρώστησε και δεν ήταν σε θέση να εμφανιστεί στη σκηνή. Για να μην ακυρωθεί η παράσταση, εγώ, που ήξερα απ’ έξω τα τραγούδια, προσφέρθηκα να την αντικαταστήσω. Από εκείνη την ημέρα, έγινα η βασική τραγουδίστρια του θιάσου».

Για τις αλλαγές στην καλλιτεχνική της διαδρομή, η ίδια δηλώνει: «Όποτε ένιωθα στάσιμη αναζητούσα κάποια αλλαγή. Είχα ένα ένστικτο που δεν με πρόδωσε ποτέ, με καθοδήγησε σωστά. Όποτε κάτι μέσα μου μου έλεγε ”κάν’ το αυτό”, το έκανα. Ό,τι ωραίο προέκυπτε στη ζωή μου ήθελα να το δοκιμάζω. Αισθάνομαι καμιά φορά σαν ένα δέντρο που τα κλαδιά του έχουν μεγαλώσει προς πολλές κατευθύνσεις και ρίχνει ωραία, βαριά σκιά».

Η αποκάλυψη της Μαρινέλλας για τον Στέλιο Καζαντζίδη
Η Μαρινέλλα είχε πει για την προσωπική της ζωή: «Με την αδελφή μου τη Λούλα, ζούμε μαζί σχεδόν σαράντα χρόνια, από τότε που τα παιδιά μας ήταν μωρά, και με την οικογένεια της κόρης μου. Όλη η φαμίλια μαζί. Νιώθω προστατευμένη μ’ αυτό το «κουκούλι» γύρω μου. Είμαι καλά. Κοιτάω την κόρη μου, κοιτάω τα εγγόνια μου, κοιτάω το γαμπρό μου, κοιτάω τα ανίψια μου. Όλοι είμαστε μία οικογένεια».

«Ο Στέλιος Καζαντζίδης με άκουσε να τραγουδώ το «Πικρό ψωμί» του Γιώργου Μητσάκη. Και με έκανε ταίρι του, στο πάλκο, αλλά και στη ζωή, έως το 1966. Τον Καζαντζίδη τον γνώρισα από τον Στέλιο Ζαφειρίου. Εγώ δεν είχα ιδέα ποιος ήταν ο Στέλιος Καζαντζίδης, δεν τον ήξερα. Μου λέει ”Τραγουδάς ωραία, μπράβο! Σεκόντα ξέρεις να κάνεις;” Λέω ”Ξέρω” και μετά μου λέει ”Ψαρεύεις”; Λέω ”Βεβαίως” και με ρωτά ”Πάμε για ψάρεμα;” Ψαρέψαμε, δεν πιάσαμε τίποτε, αλλά μάλλον έπεσε ένα φλερτάκι εκεί θυμάμαι» αναφέρει η τραγουδίστρια.

Μαρινέλλα: Η απόφαση για την προσωπική της ζωή
Η Μαρινέλλα μιλώντας για μία απόφαση που πήρε για την προσωπική της ζωή, είχε δηλώσει: «Έκανα δύο γάμους, ο ένας με το Στέλιο Καζαντζίδη και ο άλλος με τον Τόλη Βοσκόπουλο, είχα και δυο-τρεις μεγάλες σχέσεις. Είδα τη ζωή μου, το γάμο μου, για οχτώ χρόνια, με τον Τόλη Βοσκόπουλο, αλλά και την τετράχρονη σχέση μου με τον Φρέντυ Σερπιέρη να γίνεται «βορά» των περιοδικών». Γνώρισα τον πατέρα της Τζωρτζίνας, γεννήθηκε εκείνη, με τον Φρέντι (σ.σ. Σερπιέρη) μείναμε καλοί φίλοι. Αν κάνεις τη σούμα, βγαίνουν πολλά χρόνια. Από τότε που το παιδί μου έγινε 11-12 ετών, είπα: Δεν σε παίρνει πια, κορίτσι μου, τελείωσαν οι άντρες για σένα.

Δεν ήθελα η κόρη μου να με βλέπει μια με τον έναν γκόμενο και μια με τον άλλο, ούτε να διαβάζει για τους έρωτές μου στα περιοδικά. Είμαι χορτάτη. Ερωτεύτηκα, με ερωτεύτηκαν, έκανα έρωτα, ευχαριστήθηκα, το φόρεσα αυτό το «κοστούμι». Κάτσε να κάνω την αφαίρεση… Τριάντα χρόνια είμαι χωρίς άντρα. Δεν λέω ότι δεν με φλέρταραν από τότε, αλλά όλα είναι στο μυαλό μας.

Όπως πέταξα ένα πρωί τα τσιγάρα μου από το παράθυρο, εγώ που κάπνιζα πέντε πακέτα τη μέρα, όπως σταμάτησα να τρώω κρέας, έτσι έγινε και με τους άντρες. Τέρμα!. Δεν μου λείπει ο σύντροφος. Δεν νιώθω μόνη. Είμαι πανευτυχής. Έχω κάνει τις επιλογές μου. Έχω ζήσει μεγάλους έρωτες. Είμαι χορτασμένη. Πολύ αγάπησα, πολύ με αγάπησαν, πολύ ερωτεύτηκα, πολύ χτυπήθηκα, πολύ πόνεσα. Δεν έκανα τίποτε λίγο. Ο έρωτας δεν έχει ηλικία. Αν είναι να έρθει, ας έρθει. Αλλιώς να προσπεράσει. Δεν βγήκα στη γύρα ποτέ. Κατ’ αρχήν τώρα δεν με κοιτάνε πια, τελείωσε. Πάει και αυτό το θέμα, κλείσαμε».

Το άγνωστο περιστατικό με τον Τόλη Βοσκόπουλο
Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ένα άγνωστο περιστατικό που σημειώθηκε το ’73 όταν τότε ο Τόλης Βοσκόπουλος ήταν παντρεμένος με τη Μαρινέλλα.

Ένας άγνωστος άνδρας ζητούσε επίμονα το τηλέφωνο του Τόλη Βοσκόπουλου από τη μητέρα του, η οποία δεν το έδινε. Ωστόσο στο τελευταίο τηλεφώνημα ο άνδρας της είπε ότι «ανήκε σε αντιστασιακή οργάνωση και πως έπρεπε να συναντήσει αμέσως τον Βοσκόπουλο για να ενισχύσει την οργάνωση με 300 χιλιάδες δραχμές. Σε διαφορετική περίπτωση το ζευγάρι δεν θα επιζούσε».

Η ηλικιωμένη γυναίκα τρόμαξε και κάλεσε αμέσως το γιο της, ο οποίος συμφώνησε με τον άγνωστο άνδρα να συναντηθούν στις 26 Νοεμβρίου, στις 7 το απόγευμα, στο φανάρι της οδού Σπύρου Μερκούρη στο Παγκράτι, αφού όμως είχε ενημερώσει τις αρχές, όπου οι αξιωματικοί του έδωσαν οδηγίες και προσημειωμένα χαρτονομίσματα. Όταν ο «αντιστασιακός» μπήκε στο αυτοκίνητο, είπε πάλι την ίδια ιστορία στον τραγουδιστή. «Αν δε δώσετε τα χρήματα η ζωή σας διατρέχει κίνδυνο. Έχουμε ανάγκη από χρήματα για να δράσουμε. Ξέρουμε ότι έχεις πολλά λεφτά. Έχεις χρεωθεί με 150 χιλιάδες εσύ και με άλλα τόσα η γυναίκα σου. Αν δεν τα δώσετε, θα δολοφονηθείτε με υδροκυάνιο».

Ο Βοσκόπουλος όμως του απάντησε ότι είχε μόνο 50 χιλιάδες δραχμές και ο άγνωστος χωρίς να το σκεφτεί τα δέχτηκε. Πριν αποβιβαστεί από το αυτοκίνητο, ο τραγουδιστής του ζήτησε να υπογράψει μια απόδειξη. Όσο και αν ακούγεται παράλογο, ο εκβιαστής την υπέγραψε. Λίγα στιγμές μετά, οι άνδρες της αστυνομίας «φόρεσαν» χειροπέδες στον «αντιστασιακό», ο οποίος στην απολογία του ισχυρίστηκε, ότι εκβίασε το καλλιτεχνικό ζευγάρι με σκοπό να γίνει διάσημος.