6 εύκολοι τρόποι για να κάνετε τα πόδια και τα δάχτυλα σας να φαίνονται όμορφα και υγιή

6 εύκολοι τρόποι για να κάνετε τα πόδια και τα δάχτυλα σας να φαίνονται όμορφα και υγιή

kατάσταση ποδιών και δακτύλων – Συμβουλές ομορφιάς: Τα πόδια των ανθρώπων της σύγχρονης εποχής δέχονται πολύ πίεση. Ίσως την περισσότερη από κάθε άλλο σημείο του ανθρώπινου σώματος. Τι μπορείτε να κάνετε πραγματικά για να βοηθήσετε τα πόδια σας να διατηρηθούν σε πολύ καλή κατάσταση; Δεν έχετε παρά να πάρετε ιδέες από τις παρακάτω προτάσεις. Αναλυτικότερα:

Κατάσταση ποδιών και δακτύλων – Συμβουλές ομορφιάς: Έξι κόλπα για να διατηρήσετε τα πόδια και τα δάκτυλά σας σε εξαιρετική κατάσταση
1. Στεγνά πόδια: Επιλέξτε παπούτσια κατασκευασμένα από φυσικά υλικά, που θα αφήνουν την επιδερμίδα σας να αναπνεύσει. Αποφύγετε να φοράτε το ίδιο ζευγάρι παπούτσια αρκετές ημέρες συνεχόμενες. Σκουπίστε καλά τα πόδια σας με μια πετσέτα μετά το μπάνιο.

2. Σωστό κόψιμο νυχιών: Να κόβετε τα νύχια σας ίσια. Μην στρογγυλεύετε τις γωνίες. Το πολύ βαθύ κόψιμο των νυχιών, μπορεί να προκαλέσει ανώμαλη ανάπτυξή τους ή μολύνσεις. Μην κόβετε τις παρανυχίδες σας! Μπορείτε απλά να τις σπρώξετε προς τα πίσω με ένα ειδικό ξυλάκι.

3. Υγιή δάχτυλα: Μουλιάστε τα πόδια σας σε ζεστό νερό για 15-20 λεπτά. Προσθέστε μια κουταλιά της σούπας αλάτι και 1 λίτρο νερό. Τοποθετήστε ένα καθαρό οδοντικό νήμα κάτω από την άκρη του νυχιού σας και ανασηκώστε το απαλά. Βάλτε λίγο αντισηπτικό στην περιοχή και τυλίξτε το δάχτυλό σας με έναν επίδεσμο, για να μη μολυνθεί. Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία καθημερινά, μέχρι να θεραπευτεί το δάχτυλό σας.

Κατάσταση ποδιών και δακτύλων – Συμβουλές ομορφιάς: Τα υπόλοιπα κόλπα για να διατηρήσετε τα πόδια και τα δάκτυλά σας σε εξαιρετική κατάσταση
4. Μούλιασμα ποδιών: Για να κάνετε τα πόδια σας να είναι λαμπερά και απαλά, μουλιάστε τα σε ζεστό νερό για 15-20 λεπτά, μια φορά την εβδομάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά υλικά για να αναζωογονήσετε τα πόδια σας, όπως αιθέρια έλαια ή άλατα. Επίσης, μπορείτε να κάνετε μια απολέπιση ποδιών, για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα.

5. Ενυδάτωση ποδιών: Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε κρέμες που περιέχουν μαλακτικά, όπως διμεθικόνη, λανολίνη και βαζελίνη, καθώς και ενυδατικά συστατικά, όπως η γλυκερίνη και η λεκιθίνη. Να θυμάστε, όμως, να μη βάζετε ποτέ κρέμα ανάμεσα στα δάχτυλα, γιατί μπορεί να αναπτυχθούν μύκητες.

6. Μασάζ ποδιών: Το μασάζ ποδιών είναι ο καλύτερος τρόπος για να απομακρύνετε την κούραση, να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος και να διατηρήσετε την υγεία των ποδιών σας. Μπορείτε να αγοράσετε μια ειδική συσκευή μασάζ ή απλά να τοποθετήσετε ένα μπαλάκι του τένις ή οποιοδήποτε άλλο στρογγυλό αντικείμενο κάτω από το πόδι σας και να το μετακινείτε μπρος-πίσω, από τα δάχτυλα μέχρι τη φτέρνα.