4 αλλαγές στον τρόπο ζωής που θα μειώσουν την τριχόπτωση και 5 αποτελεσματικές θεραπείες για να δοκιμάσετε

4 αλλαγές στον τρόπο ζωής που θα μειώσουν την τριχόπτωση και 5 αποτελεσματικές θεραπείες για να δοκιμάσετε

Τριχόπτωση αντιμετώπιση: Παρακάτω θα δούμε μερικούς από τους καλύτερους τρόπους για την φυσική αντιμετώπιση της τριχόπτωσης .

Τριχόπτωση αντιμετώπιση: Φροντίδα μαλλιών
Τα περισσότερα από αυτα που ακούμε ότι προκαλούν τριχόπτωση είναι μύθοι. Το τζελ ή το σπρέι μαλλιών δεν προκαλούν τριχόπτωση. Το πιστολάκι ομως μπορεί να συμβάλει στην προσωρινή απώλεια μαλλιών. Επίσης οι βαφές μαλλιών με τα χημικά που έχουν είναι σύνηθες ένοχοι για την απώλεια μαλλιών.

Μασάζ
Μια μελέτη που έγινε στην Ιαπωνία έδειξε ότι το μασάζ του τριχωτού της κεφαλής θα μπορούσε να αυξήσει το πάχος της τρίχας. Οι άντρες που συμμετείχαν στη μελέτη έκαναν τακτικά μασάζ για περίοδο 6 μηνών. Ο ρυθμός ανάπτυξης νέων τριχών δεν βελτιώθηκε. Αλλά το πάχος της τρίχας βελτιώθηκε σημαντικά. Αυτό εικάζεται πως έχει ως αίτιο την αυξημένη ροή του αίματος στους θύλακες της τρίχας.

Διατροφή
Οι ακριβείς δεσμοί μεταξύ διατροφής και τριχόπτωσης είναι περίπλοκοι. Έχουν συνδεθεί ομως ορισμένες ελλείψεις βιταμινών με την τριχόπτωση.

Σίδηρος: Η ανεπάρκεια σιδήρου είναι η πιο κοινή διατροφική ανεπάρκεια στον κόσμο και είναι γνωστή αιτία της τριχόπτωσης.
Ψευδάργυρος: Η έλλειψη ψευδαργύρου έχει άμεση σχέση με τα εύθραυστα μαλλιά και τα αυξανόμενα επίπεδα ψευδαργύρου οδηγούν επίσης στην αναγέννηση των μαλλιών. Ωστόσο, οι ερευνητές δεν γνωρίζουν αν τα συμπληρώματα ψευδαργύρου βοηθούν τα άτομα χωρίς διαγνωσμένη ανεπάρκεια ψευδαργύρου.
Λιπαρά οξέα: Μια ανεπάρκεια στα βασικά λιπαρά οξέα μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση στο τριχωτό της κεφαλής και τα φρύδια.
Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι υπάρχει έλλειψη έρευνας σχετικά με το ρόλο των συμπληρωμάτων σε αυτό τον τομέα. Οι ερευνητές δεν γνωρίζουν αν τα συμπληρώματα θα αποτρέψουν την τριχόπτωση και την φαλάκρα σε άτομα που δεν έχουν ανεπάρκειες σε θρεπτικά συστατικά.

Μάλιστα, η υπερβολική συμπλήρωση ορισμένων θρεπτικών συστατικών, όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη Ε και το σελήνιο, μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών.

Στρες
Φαίνεται ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ ανάμεσα στο στρες και την τριχόπτωση.

Τριχόπτωση αντιμετώπιση: Τι μπορούμε να κάνουμε;
Κόκκινο τζίνσενγκ
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η χρήση του κόκκινου ginseng, που μπορεί να ληφθεί ως συμπλήρωμα, έχει αποδειχθεί ότι προάγει την ανάπτυξη των τριχών. Το γιατί ακριβώς συμβαίνει αυτό είναι ασαφές.

Λιπαρό οξύ
Το ω-6 λιπαρό οξύ αραχιδονικό οξύ έχει αποδειχθεί ότι προάγει την ανάπτυξη των τριχών συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της παραγωγής των τριχοθυλακίων.

Έλαιο από γεράνι
Η χρήση του βελτιώνει σημαντικά την ανάπτυξη των τριχών και μπορεί να αποτρέψει την τριχόπτωση.

Καρυδέλαιο
Το έλαιο καρύδας χρησιμοποιείται ευρέως για τη θεραπεία των κατεστραμμένων μαλλιών διαφόρων τύπων. Το καρυδέλαιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο πριν, όσο και μετά το λούσιμο.

Έλαιο δεντρολίβανου
Χρησιμοποιώντας λάδι από δεντρολίβανο για τουλάχιστον 6 μήνες έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τον αριθμό των τριχών. Ωστόσο, πολλοί συμμετέχοντες είχαν φαγούρα του τριχωτού κεφαλής ως παρενέργεια.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Πριν από τη λήψη τυχόν συμπληρωμάτων, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.