Οι έξι τύποι σωματικού λίπους, τι τους προκαλεί και πώς να τους αντιμετωπίσετε

Οι έξι τύποι σωματικού λίπους, τι τους προκαλεί και πώς να τους αντιμετωπίσετε

Τύποι σωματικού λίπους – Χρήσιμες πληροφορίες: Πολλοί επιστήμονες θεωρούν πως διανύουμε την περίοδο της παχυσαρκίας. Μια περίοδο, η οποία χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη παχύσαρκων ανθρώπων. Όμως, ακόμη και αν κάποιος ανήκει σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων, μπορεί να γίνει κανονικός.

Τύποι σωματικού λίπους – Χρήσιμες πληροφορίες: Ακολουθούν αναλυτικά οι τύποι λίπους του σώματος, καθώς και οι τρόποι για να απαλλαγείτε από αυτούς
1. Λίπος σε όλο το άνω μέρος του σώματος: Μπορείτε να το ξεφορτωθείτε με αερόβια άσκηση. Επίσης, απαλλαγείτε από αυτό με περπάτημα, τρέξιμο ή κολύμβηση σε καθημερινή βάση για τριάντα λεπτά.

2. Κάτω κοιλιακό λίπος: Μπορείτε να το ξεφορτωθείτε, με αναπνευστικές ασκήσεις, καθώς και πράσινο τσάι.

3. Λίπος στο κάτω μέρος του σώματος: Μπορείτε να το ξεφορτωθείτε, με περπάτημα σε λόφους και σκάλες, αλλά και τρώγοντας σωστό πρωινό.

Τύποι σωματικού λίπους – Χρήσιμες πληροφορίες: Ακολουθούν οι υπόλοιποι τύποι λίπους του σώματος, όπως και οι μέθοδοι για να απαλλαγείτε από αυτούς
4. Φούσκωμα στομάχου: Μπορείτε να το ξεφορτωθείτε, μειώνοντας το αλκοόλ, καθώς και τρώγοντας συχνότερα και μικρότερα γεύματα.

5. Λίπος στο κάτω μέρος του σώματος, συμπεριλαμβανομένων των άκρων: Μπορείτε να το ξεφορτωθείτε, σταματώντας να τρώτε αλμυρά τρόφιμα, αλλά και περπατώντας καθημερινά κάποιες αξιόλογες αποστάσεις.

6. Μεγάλο στομάχι και λίπος στην πλάτη: Μπορείτε να το ξεφορτωθείτε, με αρκετό ύπνο, σε συνδυασμό με την ακολουθία μιας πλούσιας σε φυτικές ίνες διατροφή