Οι Τροφές της Μακροζωίας… Βάλτε Αυτές τις Τροφές στην Εβδομαδιαία Διατροφή σας και Ζήστε Περισσότερο!

Οι Τροφές της Μακροζωίας… Βάλτε Αυτές τις Τροφές στην Εβδομαδιαία Διατροφή σας και Ζήστε Περισσότερο!

Πολλοί αποφεύγουν τα φασόλια επειδή τους φέρνουν αέρια, αλλά αν το κάνετε και εσείς αυτό, θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε.

Γιατί; Επειδή τα όσπρια είναι γεμάτα θρεπτικά που μας βοηθούν να ζούμε περισσότερο.

Σαν μέλος της οικογένειας των οσπρίων, τα φασόλια μπορούν να μαγειρευτούν με πάρα πολλούς τρόπους.

Εάν τα συνδυάσετε με αρκετά φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης, τα φασόλια μπορούν να κρατήσουν το σώμα σας σε πολύ καλή φόρμα.

Οπότε, γιατί μας κάνουν να ζούμε περισσότερο;

Πολλές έρευνες έχουν δείξει πως τα φασόλια μειώνουν την χοληστερόλη, μειώνουν την αρτηριακή πίεση και

τρέφουν την καρδιά με θρεπτικά συστατικά. Μειώνουν τις φλεγμονές στο σώμα και κρατάνε τα αγγεία πιο ελαστικά.

Πηγή πρωτεΐνης

Τα φασόλια και οι φακές έχουν πολλές πρωτεΐνες και είναι πολύ καλή εναλλακτική για την ζωική πρωτεΐνη.

Φυτικές ίνες

Τα φασόλια και γενικά τα όσπρια είναι γεμάτα με φυτικές ίνες και μας βοηθούν να παραμείνουμε υγιείς.

Πώς; Κατ’αρχάς, το έντερο δουλεύει καλύτερα. Δεύτερον, τα καλά βακτήρια τρέφονται από τις ίνες αυτές, κάτι που είναι πολύ καλό για το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ενάντια στον διαβήτη

Τα φασόλια και οι φακές βοηθούν στην μείωση των επιπέδων ινσουλίνης στο αίμα και

μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 35% όταν τα τρώμε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Απώλεια βάρους

Επειδή έχουν πολλές φυτικές ίνες, μας χορταίνουν για περισσότερο. Επίσης, τα αμινοξέα που περιέχουν μας βοηθάνε

να μεταβολίζουμε πιο γρήγορα θερμίδες και αφού δεν περιέχουν καθόλου λίπος, δεν προσθέτετε καθόλου στο σώμα σας.

Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας.