Ένας αγρότης μας αποκαλύπτει 5 έξυπνα κόλπα για να διαλέγουμε ΠΑΝΤΑ το ΤΕΛΕΙΟ Καρπούζι

Και σε ποιον δεν αρέσει το καρπούζι; Οι περισσότεροι έχουν πάθει εμμονή με την εκπληκτική του γεύση. Μερικές φορές νομίζουμε πως εκτός και αν είσαι ένας έμπειρος αγρότης, το να αγοράσεις ένα ζουμερό, γευστικό και ώριμο καρπούζι είναι καθαρά θέμα τύχης.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να είναι έτσι, αρκεί να ξέρετε τι ψάχνετε όταν διαλέγετε ένα καρπούζι. Πράγματι, μπορείς να καταλάβεις αν είναι ώριμο, χωρίς να χρειαστεί να το κόψεις.

Γι’αυτό, βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε συμβουλές από έμπειρους αγρότες που θα σας βοηθήσουν να διαλέγετε πάντα το καλύτερο καρπούζι.

Κοιτάξτε για το σημείο στο οποίο καθόταν στο χωράφι

233

Αυτό το κίτρινο σημάδι δείχνει πώς καθόταν το καρπούζι στο χώμα. Τα ώριμα καρπούζια έχουν πορτοκαλί σημάδι, όχι άσπρο.

Ψάξτε για διακλαδώσεις

 

Αυτά τα σημάδια δείχνουν πως οι μέλισσες ακούμπησαν πολλές φορές τα σημεία επικονίασης. Όσο πιο πολλές φορές, τόσο πιο γλυκό θα είναι το φρούτο.

“Αρσενικό” και “θηλυκό” καρπούζι

234

Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τη διαφορά στο φύλο. Για παράδειγμα, τα “αγόρια” είναι πιο μεγάλα και μακρυά. Τα “κορίτσια” όμως είναι πιο στρόγγυλα και πολύ πιο γλυκά.

Δώστε προσοχή στο μέγεθος

 

Καλύτερα να μην διαλέξετε ούτε το μεγαλύτερο αλλά ούτε το μικρότερο καρπούζι που θα βρείτε. Διαλέξτε ένα μέτριου μεγέθους. Είναι επίσης σημαντικό, είτε μεγάλο, είτε μικρό, να φαίνεται βαρύ για το μέγεθός του.

Επιθεωρήστε την ουρά

252

 

Μία ξεραμένη ουρά δείχνει πως το καρπούζι είναι ώριμο. Ωστόσο, εάν η ουρά του είναι πράσινη, αυτό σημαίνει πως το μάζεψαν πολύ νωρίς και δεν θα είναι έτοιμο.

Πηγή

Διαβάστε επίσης:  Για να μην σας κοροϊδεύουν! Έτσι θα καταλάβετε τα πραγματικά χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου που πωλείται…
loading...
Loading...

Αποποίηση Ευθύνης

Το olastifora.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων – απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Σχολιάστε!